Klacht

Hoe dien ik een klacht in?

U heeft een klacht over een bestelling van LKV (gebruiktkantoormeubilair.com) 
Dat vinden we heel vervelend en dat willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. 
Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvangt u een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen 


Bij wie kunt u een klacht indienen? 
Handelsonderneming LKV B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Veerweg 84
4101 AL Culemborg
T.  0345-518356
E.  klantenservice@lkv.nl  

BIj voorkeur per email en vergeet uw ordernummer niet te vermelden.
 

Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet correct door ons is behandeld
dan kunt u zich richten tot de Stichting Webshop Keurmerk.
Zij zullen dan het betreffende geschil oplossen middels een bemiddeling.

Uw webwinkel in gebruikt en nieuw kantoormeubilair Vragen of advies? Bel: 0345 - 51 83 56 Winkelmandje0